Thursday 28 June 2012

KOREA JEJU ISLAND

8HARI 6MALAM SEOUL + JEJU ISLAND + NAMI ISLAND + EVERLAND


HARI 1 : KUALA LUMPUR - INCHEON
Berkumpul di KLIA pada jam 9malam. Penerbangan MH66 berlepas pada jam 11.30 malam.

HARI 2 : INCHEON - JEJU ISLAND (MT/MM)
Setibanya di Airport Incheon, anda akan disambut oleh wakil kami. Anda akan dibawa melawat Bandar Seoul sebelum penerbangan ke Jeju Island. Tiba di Jeju Island , anda akan di bawa melalui Mysteri Road. Seterusnya ke Haenyeo Museum. Daftar masuk hotel dan bermalam di Jeju.

HARI 3 : JEJU ISLAND (SP/MT/MM)
Selepas sarapan pagi di hotel, anda akan dibawa ke Seongsan Ilchualbong Peak untuk melihat keindahan awal pagi di JEJU. Kemudian kita akan ke Seopjikoji untuk bergambar di taman yang memukau pemandangan. Kemudian kita akan ke JEJU FOLK VILLAGE & MINI LAND yang mempunyai replica bangunan dari beberapa buah negara.

HARI 4 : JEJU - NAMI ISLAND - MOUNT SORAK (SP/MT/MM)
Selepas sarapan pagi di hotel, daftar keluar dan bertolak ke Incheon menggunakan penerbangan domestik. Tiba di Incheon, makan tengah hari di restoran masakan laut. Selepas itu, kita akan melawat lokasi pengambaran drama Winter Sonata di Nami Island . Seterusnya membeli belah di Chuncheong Myeongdong Street dalam perjalanan ke MT Sorak.

HARI 5 : MOUNT SORAK - PYEONGCHANG (SP/MT/MM)
Selepas sarapan pagi, daftar keluar hotel , anda akan dibawa melawat kawasan pergunungan Mt Sorak. Makan tengah hari di restoran tempatan, Seterusnya kita akan melawat pasar rakyat danperkampungan nelayan Daepohang Port. Teruskan perjalanan ke Wind Village untuk merasai pengalaman membuat keju dan memberi makan kepada kambing biri-biri. Bermalam di Pyeongchang.

HARI 6 : PYEONGCHANG (SP/MT/MM)
Selepas sarapan pagi dan daftar keluar hotel, anda akan dibawa melawat ke Bandar Seoul. Kemudian berhibur di taman tema Everland (makan tengah hari tidak termasuk). Pada waktu petang, berkumpul dan kita akanmembeli belah di Dongdaemun Market. Selepas makan malam, kita akan menyaksikan persembahan NANTA Show yang menghiburkan.

HARI 7 :SEOUL (SP/MT/MM)
Selepas Sarapan pagi, lawatan penuh sepanjang hari. Lawatan bermula ke Gyeongbok Palace dan Sarangchae Presedential Museum. Singgah sebentar di Ginseng Outlet, Amethyst dan Cosmetic Duty Free. Selepas itu kita akan ke tempat membuat Kimchi dan anda boleh cuba untuk membuat nya. Selepas itu membeli belah di Myeongdong Street.

HARI 8 : SEOUL - KUALA LUMPUR (SP)
Daftar keluar hotel. Hari ini kita akan sarapan ‘udon noode’ di restoran tempatan. Udon noodle adalah salah satu makanan traditional di Korea. Kemudian kita akan ke lapangan terbang untuk penerbangan pulang ke Malaysia.

HARGA PAKEJ SEORANG
DEWASA BILIK BERDUA/BERTIGAKANAK-KANAK DENGAN KATILKANAK-KANAK TANPA KATIL
RM4,845RM4,255RM3,865


Maklumat Penerbangan :
  • 10 OCT : KUL/ICN MH66 2330 0710
  • 17 OCT : ICN/KUL MH67 1100 1635
Pakej Termasuk :
  • 6 malam penginapan di hotel 4* atau setaraf
  • Sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam di restoran tempatan/makanan laut
  • Bas berhawa dingin sepanjang lawatan
  • Bayaran masuk ke tempat lawatan seperti di dalam jadual lawatan
  • Pemandu pelancong
  • Tips untuk pemandu pelancong
  • Pegawai pengiring dari WTA
  • Tiket penerbangan Malaysia Airlines dan cukai lapangan terbang
  • Bagasi maximum 20kg sehala
  • PERCUMA BAG KEMBARA
Pakej Tidak Termasuk :
  • Insuran
  • Bayaran tiket menaiki kereta Kabel
  • Perbelanjaan peribadi & apa-apa yang tidak di nyatakan di atas.

2 comments:

  1. hi puan zila, kami ada pakej ke korea untuk 5d4n pada bulan 12 nanti. boleh emailkan saya email awak? di nursima@wtatravel.com.my
    Saya akan emailkan aturcara program :)

    ReplyDelete

Ingin kan pakej bercuti yang murah? sila tinggalkan detail anda di sini